XII Trobada d'Associacions de l'Ebre i la Mediterrània
14-4-12
El passat dissabte 14 d'abril de 2012, l'Associació d'Amics del Camí de Sant Jaume de Cervera i la Segarra, va assistir a la XII Trobada d'Associacions de l'Ebre i la Mediterrània que es va celebrar a Saragossa.
La trobada es va realitzar a la Sala Pilar Sinués de l'edifici Paranimfo (antiga "Facultad de Medicina y Ciencias de la Universidad de Zaragoza") situat al centre de la capital aragonesa.
L'acte va començar amb una sèrie de parlaments que van anar a càrrec de la vice-rectora de Projecció Cultural i Social de la Universitat de Saragossa, Sra. Concepción Lomba; del Director General de Cultura del Gobierno de Aragón, Sr. Humberto Vadillo; del Director de Cultura del Ayuntamiento de Zaragoza, Sr. Antonio Mostalac; del canonge emèrit del Pilar, Sr. Juan Antonio García; i va concloure la Sra. Carmen Morte, Catedràtica de Història de l'Art de la Universitat de Saragossa i presidenta de AJEBRO, associació organitzadora de la XII Trobada.
Posteriorment, es donà pas a les Comunicacions en què l'Associació de Cervera, va presentar els assistents la conferència titulada "Bienvenidos a Cervera" que tenia com a objectiu el donar testimoni de la hospitalitat que la nostra ciutat dóna a tots els pelegrins que passen per ella.
En tot moment, es va respirar un ambient molt agradable i acollidor on es va constatar la importància de fer aquestes trobades.
Finalment, per cloure la jornada, varen servir un refrigeri a la cafeteria del Paranimfo.